Tja, gewoon omdat we nog steeds een steentje moeten (en kunnen) bijdragen aan de strijd tegen alles wat met de ziekte kanker te maken heeft. Veel te veel ellende wordt nog steeds veroorzaakt door deze ziekte. Dat moet een keer ophouden. Daarom dus!!!!!
Frank van Beers