Vandaag zetten wij een belangrijke volgende stap in de voorbereiding voor ColSensation 2018 op 14 september a.s..
Alle actuele inschrijfgegevens zijn verwerkt in (werk)lijsten voor de verschillende disciplines van het organisatieteam.
Op basis van deze gegevens worden vanaf dit moment o.a. onze benodigde afspraken vastgelegd en bestellingen definitief geplaatst.
Belangrijk voor alle ‘Col-gangers’:
Eventuele wijzigingsverzoeken, van invloed op onze logistiek, kunnen we vanaf nu daarom ook niet meer meenemen en verwerken.
In het voortraject heeft een ieder vanaf punt van inschrijven:
– bij de bevestiging van de inschrijving het verzoek gehad om de inschrijfgegevens zelf nog eens goed te controleren;
– het verzoek gekregen om op basis van de toegezonden voorlopige facturen, de inschrijfdata en de in rekening te brengen kosten te controleren;
– na de pas-sessie van shirts op de laatste informatieavond de eigen shirtmaat en waar nodig overige inschrijfgegevens te controleren en aan te passen.
– voordat de data-freeze (13 mei) werd ingesteld het verzoek gekregen om toch nog eens goed de inschrijfgegevens te controleren;
Het is nu kort dag!
Voor enkele van jullie zijn examens bezig en gepland, vakanties geboekt, druk bezig met acties en trainingen en ga zo maar door.
Dat geldt natuurlijk ook voor ons als organisatieteam. Daarnaast is het voor ons nu dus hoog tijd om de volgende belangrijke organisatorische stappen te zetten zodat we er zeker van zijn dat we alles hebben geregeld voor de actiedag op 14 september 2018 en de dagen ervoor.
Blijf onze informatie op faceboek, twitter en de webstite volgen!
Graag tot ziens op onze volgende informatieavond van 20 juni a.s. (meer info volgt).