Het omgaan met een Garmin is essentieel voor elke fietser. Neem je Garmin mee en noteer bij je inschrijving een of twee vragen!
Na afloop weet jij niet alles, maar zeker MEER dan je nu weet!!
Doe je ook mee? Kom dan naar deze Garmin-Experience bij Wieler-Experience Roosendaal!!!
kijk op de afbeelding voor info en inschrijven! Zie ik jou??